VIBZ 24 DC to najwyższy model z serii VIBZ, który odznacza się wyjątkową jakością dźwięk, stanowiąc idealnego partnera w domowym studio i podczas występów na żywo. Wyposażenie pulpitu mikserskiego obejmuje 16 kanałów mono z 3-pasmowym korektorem dźwi ęku i półparametryczną regulacją tonów średnich, 4 kanały stereo z 4-pasmowym korektorem, 4 podgrupy, cyfrowy, 24-bitowy procesor efektów ze 100 ustawieniami predefiniowanymi oraz miękko działające, logarytmiczne, 65-milimetrowe tłumiki nastawne.
Wszystkie kanały wykorzystują wysokiej jakości przedwzmacniacze z regulatorami wzmocnienia, 4 złącza Aux Send, przyciski do routingu, wyciszania (Mute) i odsłuchu przed tłumikiem nastawnym (PFL) kanałów oraz diody sygnału i przesterowania (Clip-LED). Dwa złącza Send zapewniają możliwość odsłuchu przed i po tłumiku nastawnym (Pre/Post Fader) dla celów monitoringu lub zastosowania pętli efektów. Wejścia mikrofonowe i liniowe (XLR i jack) kanałów mono są elektronicznie symetryzowane. Kanały od 1 do 8 posiadają dodatkowo po jednym regulatorze do sterowania zintegrowanym kompresorem i gniazdami Insert dla zewnętrznego efektu.
Sekcja Master wyposażona została w symetryczne i niesymetryczne wyjścia sumy i oddzielne wyjścia podgrup z precyzyjnym wskaźnikiem wysterowania, a także wyjścia Control Room i słuchawkowe z regulatorami poziomu oraz w globalny, graficzny, 7-pasmowy k orektor dźwięku. Za zasilanie pulpitu mikserskiego VIBZ 24 DC odpowiada zintegrowany zasilacz pracujący pod napięciem od 100 do 240 V AC.
24-kanałowy pulpit mikserski z 16 kanałami mono i 4 kanałami stereo
Symetryczne wejścia mikrofonowe i liniowe
3-pasmowy korektor dźwięku z półparametryczną regulacją tonów średnich
4 złącza Aux Send, 2 przełączane (przed/po tłumiku nastawnym)
8 kanałów mono z gniazdami Insert i kompresorem
Przyciski do routingu, wyciszania (Mute) i odsłuchu przed tłumikiem nastawnym (PFL) kanałów
Zasilanie phantom 48 V
4 podgrupy z oddzielnymi wyjściami
24-bitowy, cyfrowy procesor efektów i globalny, graficzny, 7-pasmowy korektor dźwięku
Symetryczne i niesymetryczne wyjścia sumy
Wyjścia Control Room i słuchawkowe
Charakterystyka częstotliwościowa: 10 Hz–45 kHz
zintegrowany interfejs Audio USB 16 bit/ 48 kHz
3-pasmowy korektor z półparametrycznym centralnym sterowaniem na kanałach mono
4-pasmowy korektor na kanałach stereo
Rodzaj produktu
Stoły mikserskie
Typ
Home-Recording
Typ
Live
Liczba kanałów
24
mikrofon
Wejściowe kanały mikrofonowe/liniowe mono
16
Wejściowe złącza mikrofonowe/liniowe mono
jack stereo 6,3 mm
Wejściowe złącza mikrofonowe/liniowe mono
XLR
Typ wejścia mikrofonowego mono
Elektronicznie symetryczne
Charakterystyka częstotliwościowa wejścia mikrofonowego mono
10 - 45000 Hz
Zakres wzmocnienia wejścia mikrofonowego mono
0 - 50 dB
THD wejście mikrofonowe mono
0,0058%
Impedancja wejścia mikrofonowego mono
4000 Om(y)
SNR wejścia mikrofonowego mono
113 dB
Typ wejścia liniowego mono
Elektronicznie symetryczne
Charakterystyka częstotliwościowa liniowego wejścia mono
10 - 45000 Hz
Zakres wzmocnienia wejścia liniowego mono
0 - 50 dB
THD wejście liniowe mono
0,0045 %
Impedancja wejścia liniowego mono
21000 Om(y)
SNR wejścia liniowego mono
116 dB
Korektor dźwięku kanału mono (tony wysokie)
+/-15 dB przy 12 000 Hz
Korektor dźwięku kanału mono (tony średnie)
200 - 8000
Korektor dźwięku kanału mono (tony niskie)
+/-15 dB przy 80 Hz
Elementy obsługi mikrofonu mono i liniowe kanały wejściowe
3-pasmowy korektor dźwięku (tony wysokie, średnie i niskie)
Elementy obsługi mikrofonu mono i liniowe kanały wejściowe
Balans kanałów
Filtr dolnozaporowy
Funkcja Mute
Gniazdo słuchawkowe
Interfejs audio
Kompresor na wejściu
PFL
USB
Wskaźnik przesterowania
Wyjście na efekt
Zasilanie Phantom
Ilość torów mono
16
Ilość torów stereo
4
Ilość torów AUX (bez FX i MON)
3
Ilość szyn Group
4
Typ regulatora Volume
Suwakowy
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj
Więcej informacji
Odrzuć