- Wyprzedaż!
- -70,00 zł
Nowe produkty
Nowe produkty
Shure PGA98D-XLR mikrofon pojemnościowy, instrumentalny
PGA98D-XLR mikrofon pojemnościowy do nagłaśniania i rejestracji instrumentów perkusyjnych. Kabel XLR-XLR
Nie zakrywaj żadnej części kratki mikrofonu ręką, ponieważ wpłynie to negatywnie na działanie mikrofonu.
Skieruj mikrofon w stronę pożądanego źródła dźwięku (takiego jak mówca, wokalista lub instrument) i z dala od niepożądanych źródeł.
Umieść mikrofon jak najbliżej pożądanego źródła dźwięku.
Pracuj blisko mikrofonu, aby uzyskać dodatkowe brzmienie basów.
Używaj tylko jednego mikrofonu do przechwytywania pojedynczego źródła dźwięku.
Aby uzyskać lepsze wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym, użyj mniejszej liczby mikrofonów.
Odległość między mikrofonami powinna być co najmniej trzykrotnie większa niż odległość każdego mikrofonu od źródła dźwięku (zasada "trzy do jednego").
Mikrofony należy umieszczać jak najdalej od powierzchni odbijających dźwięk.
W przypadku korzystania z mikrofonu na zewnątrz należy dodać osłonę przeciwwietrzną.
Unikaj nadmiernej obsługi, aby zminimalizować przechwytywanie hałasu mechanicznego i wibracji.
Mała, elastyczna konstrukcja mikrofonu PGA98D pozwala na dopasowanie go do ciasnych miejsc wokół bębnów. Dołączony klips do mikrofonu perkusyjnego sprawia, że montaż na bębnie jest szybki i łatwy, ale mikrofon może być również używany na innych źródłach dźwięku poprzez zamontowanie go w standardowym klipsie.
Perkusja
Aby uzyskać więcej ataku pałki, skieruj mikrofon w stronę środka naciągu bębna.
Aby uchwycić więcej rezonansu i overtonów, skieruj mikrofon w stronę krawędzi membrany bębna.
Umieszczenie mikrofonu bliżej powierzchni bębna zapewnia lepsze basy.
Inne instrumenty
PGA98D może skutecznie rejestrować inne instrumenty, gdy przestrzeń jest ograniczona. Wystarczy zamontować mikrofon w standardowym clipie i wyregulować gęsią szyję, aby skierować go na źródło dźwięku.
Specyfikacja
Typ
Elektretowa konstrukcja pojemnościowa
Wzór biegunowy
Kardioidalna
Pasmo przenoszenia
60 do 20 000 Hz
Impedancja wyjściowa
przy 1 kHz, napięcie obwodu otwartego
850 Ω
Czułość
przy 1 kHz, napięcie obwodu otwartego
-52 dBV/Pa[1] (2,51 mV)
Maksymalny SPL
1 kHz przy 1% THD, obciążenie 1 kΩ, typowe
130 dB SPL
Szum własny
A-ważony, typowy
27 dB SPL-A
Polaryzacja
Dodatni opór membrany wytwarza dodatnie napięcie na styku 2 w stosunku do styku 3.
Złącze
Trzypinowe profesjonalne złącze audio (XLR), męskie
Masa
210 g (0,5 funta)
Obudowa
Odlew cynkowy
Wymagania dotyczące zasilania
Zasilanie phantom od 11 do 52 V DC (2 mA)
[1 Pa=94 dB SPL
Opis
- Okres gwarancji (m-ce)
- 24
- Dodatkowo w cenie
- Kabel
Pokrowiec
Uchwyt - Maksymalny SPL (dB)
- 130
- Dolny zakres pasma (Hz)
- 60
- Górny zakres pasma (Hz)
- 20000
- Typ konstrukcji
- Instrumentalny
- Charakterystyka kierunkowości
- Kardioida
- Przeznaczenie użytkowania
- Perkusyjne
- Czułość mV/Pa
- 2.51
- Impedancja wyjściowa (Ohm)
- 850
- Typ złącza wyjściowego
- XLR
- Szum własny (dB(A))
- 27
- Skład (para sztuka)
- Pojedynczy
- Zasilanie Phantom (V)
- +52V