- Wyprzedaż!
- -37,00 zł
Nowe produkty
Nowe produkty
Shure PGA58-XLR-E wokalny mikrofon dynamiczny
Mikrofon dynamiczny do głosów solowych i towarzyszących, kabel XLR-XLR
Seria PG Alta zapewnia profesjonalną jakość dźwięku w przystępnej cenie, z rozwiązaniami do przechwytywania niemal każdego źródła, w tym głosu, instrumentów akustycznych, perkusji i wzmacnianych instrumentów elektrycznych. Odpowiednie do zastosowań na żywo i w studiu, mikrofony PG Alta są zbudowane z myślą o trwałości i spełniają te same rygorystyczne standardy testowania jakości, które sprawiają, że wszystkie produkty Shure są godne zaufania i niezawodne.
Ogólne zasady użytkowania
Nie zakrywaj żadnej części kratki mikrofonu dłonią, ponieważ wpłynie to negatywnie na działanie mikrofonu.
Skieruj mikrofon w stronę pożądanego źródła dźwięku (takiego jak mówca, wokalista lub instrument) i z dala od niepożądanych źródeł.
Umieść mikrofon jak najbliżej pożądanego źródła dźwięku.
Pracuj blisko mikrofonu, aby uzyskać dodatkowe brzmienie basów.
Używaj tylko jednego mikrofonu do przechwytywania pojedynczego źródła dźwięku.
Aby uzyskać lepsze wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym, użyj mniejszej liczby mikrofonów.
Odległość między mikrofonami powinna być co najmniej trzykrotnie większa niż odległość każdego mikrofonu od źródła dźwięku (zasada "trzy do jednego").
Mikrofony należy umieszczać jak najdalej od powierzchni odbijających dźwięk.
W przypadku korzystania z mikrofonu na zewnątrz należy dodać osłonę przeciwwietrzną.
Unikaj nadmiernej obsługi, aby zminimalizować przechwytywanie hałasu mechanicznego i wibracji.
Efekt zbliżeniowy
Mikrofony kierunkowe stopniowo wzmacniają częstotliwości basowe, gdy mikrofon znajduje się bliżej źródła dźwięku. Zjawisko to, znane jako efekt zbliżeniowy, można wykorzystać do uzyskania cieplejszego, mocniejszego dźwięku.
Unikanie wychwytywania niepożądanych źródeł dźwięku
Umieść mikrofon tak, aby niepożądane źródła dźwięku, takie jak monitory i głośniki, znajdowały się bezpośrednio za nim. Aby zminimalizować sprzężenie zwrotne i zapewnić optymalne tłumienie niepożądanych dźwięków, należy zawsze przetestować umiejscowienie mikrofonu przed występem.
Specyfikacja
Typ
Dynamiczny (ruchoma cewka)
Pasmo przenoszenia
50 do 16 000 Hz
Wzór biegunowy
Kardioidalna
Impedancja wyjściowa
150 Ω
Czułość
przy 1 kHz, napięcie obwodu otwartego
-55 dBV/Pa¹ (1,79 mV)
Biegunowość
Dodatni nacisk na membranę wytwarza dodatnie napięcie na styku 2 w odniesieniu do styku 3.
Masa
294 g (10,37 uncji)
Przełącznik
Włącznik/wyłącznik
Złącze
Trzypinowe profesjonalne złącze audio (XLR), męskie
Warunki środowiskowe
Temperatura pracy -20° do 165°F (-29° do 74°C)
Wilgotność względna 0 do 95%
1 Pa=94 dB SPL
Opis
- Okres gwarancji (m-ce)
- 24
- Dodatkowo w cenie
- Kabel
Pokrowiec
Reduktor gwintu
Uchwyt na statyw - Dolny zakres pasma (Hz)
- 50
- Górny zakres pasma (Hz)
- 16000
- Typ konstrukcji
- Doręczny
- Charakterystyka kierunkowości
- Kardioida
- Przeznaczenie użytkowania
- Wokal
- Czułość mV/Pa
- 1.79
- Impedancja wyjściowa (Ohm)
- 150
- Typ złącza wyjściowego
- XLR