Shure BETA 58A wokalny mikrofon przewodowy

Nowy produkt

BETA 58A mikrofon superkardioidalny, dynamiczny, wokalny

SHURE 010-03-031
0 szt
W magazynie:
(10)
689,00 zł
Brutto
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 913,50 zł brutto

Zapytaj o produkt

Shure BETA 58A wokalny mikrofon przewodowy

Shure BETA 58A wokalny mikrofon przewodowy

BETA 58A mikrofon superkardioidalny, dynamiczny, wokalny

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Mikrofon dynamiczny Shure BETA58®A został precyzyjnie zaprojektowany do nagłaśniania wokali w profesjonalnych aplikacjach nagłośnieniowych i studyjnych. Dostosowana charakterystyka częstotliwościowa podkreśla czystość wokalu, a ciasny, superkardioidalny wzór odbioru zapewnia wysokie wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym, maksymalną izolację dźwięku i minimalne zabarwienie tonów poza osią.

BETA58A jest idealny do nagrywania wokali głównych i tła, szczególnie w środowiskach o wysokim poziomie ciśnienia akustycznego (SPL). Sprawdzony system mocowania amortyzatorów, kratka z hartowanej siatki stalowej i doskonała jakość wykonania wytrzymują rygory codziennego wzmacniania dźwięku.

Cechy

Najlepszy mikrofon do występów na żywo o jakości, wytrzymałości i niezawodności firmy Shure.

Jednolity superkardioidalny wzór przetwornika zapewnia maksymalne wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym i doskonałe odrzucenie dźwięku spoza osi

Dopasowana charakterystyka częstotliwościowa specjalnie ukształtowana dla wokali, z rozjaśnionymi średnimi i niskimi tonami, aby kontrolować efekt zbliżeniowy

Magnes neodymowy zapewniający większą czułość i wyższą moc wyjściową

Zaawansowany pneumatyczny system mocowania amortyzatorów minimalizujący przenoszenie hałasu mechanicznego i wibracji

Odporna na wgniecenia kratka z siatki stalowej i emaliowana, odlewana konstrukcja metalowa są odporne na zużycie i nadużycia

Skuteczny wbudowany filtr pop redukuje niepożądane szumy wiatru i oddechu

Ogólne zasady użytkowania

Nie zakrywaj żadnej części kratki mikrofonu ręką, ponieważ wpłynie to negatywnie na działanie mikrofonu.

Skieruj mikrofon w stronę pożądanego źródła dźwięku (takiego jak mówca, wokalista lub instrument) i z dala od niepożądanych źródeł.

Umieść mikrofon jak najbliżej pożądanego źródła dźwięku.

Pracuj blisko mikrofonu, aby uzyskać dodatkowe brzmienie basów.

Używaj tylko jednego mikrofonu do przechwytywania pojedynczego źródła dźwięku.

Aby uzyskać lepsze wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym, użyj mniejszej liczby mikrofonów.

Odległość między mikrofonami powinna być co najmniej trzykrotnie większa niż odległość każdego mikrofonu od źródła dźwięku (zasada "trzy do jednego").

Mikrofony należy umieszczać jak najdalej od powierzchni odbijających dźwięk.

W przypadku korzystania z mikrofonu na zewnątrz należy dodać osłonę przeciwwietrzną.

Unikaj nadmiernej obsługi, aby zminimalizować przechwytywanie hałasu mechanicznego i wibracji.

Zastosowania i umiejscowienie

Poniższa tabela zawiera listę najczęstszych zastosowań i technik umieszczania mikrofonów. Należy pamiętać, że technika mikrofonowa jest w dużej mierze kwestią osobistego gustu; nie ma jednej "prawidłowej" pozycji mikrofonu.

Zastosowanie Sugerowane umiejscowienie mikrofonu Jakość dźwięku

Wokal Usta w odległości mniejszej niż 15 cm (6 cali) lub dotykające przedniej szyby, w osi mikrofonu. Solidny dźwięk, podkreślone basy, maksymalna izolacja od innych źródeł.

15 do 60 cm (6 cali do 2 stóp) od ust, nieco powyżej wysokości nosa. Naturalny dźwięk, zredukowane basy.

20 do 60 cm (8 cali do 2 stóp) od ust, nieco z boku. Naturalny dźwięk, zredukowane basy i minimalne dźwięki "s".

90 cm do 1,8 m (3 do 6 stóp) od ust. Cieńszy, odległy dźwięk; zauważalny poziom hałasu otoczenia.

Wzmacniacze gitarowe i basowe 2,5 cm (1 cal) od głośnika, na osi ze środkiem membrany głośnika.` Ostry atak; podkreślone basy.

2,5 cm (1 cal) od głośnika, na krawędzi membrany głośnika. Ostry atak; dźwięk o wyższej częstotliwości.

15 do 30 cm (6 do 12 cali) od głośnika i na osi z membraną głośnika. Średni atak; pełny, zrównoważony dźwięk.

60 do 90 cm (2 do 3 stóp) od głośnika, na osi z membraną głośnika. Łagodniejszy atak; zredukowane basy.

Unikanie wychwytywania niepożądanych źródeł dźwięku

Mikrofon superkardioidalny ma największe tłumienie dźwięku w punktach 120° w kierunku tyłu mikrofonu. Umieść mikrofon tak, aby niepożądane źródła dźwięku, takie jak monitory i głośniki, znajdowały się pod tymi kątami, a nie bezpośrednio za nim. Aby zminimalizować sprzężenie zwrotne i zapewnić optymalne tłumienie niepożądanych dźwięków, należy zawsze przetestować ustawienie mikrofonu przed występem.

Zalecane lokalizacje głośników dla mikrofonów superkardioidalnych

Efekt zbliżeniowy

Mikrofony jednokierunkowe (kardioidalne) stopniowo wzmacniają częstotliwości basowe o 6 do 10 dB poniżej 100 Hz, gdy mikrofon znajduje się w odległości około 6 mm (1/4 cala) od źródła dźwięku. Zjawisko to, znane jako efekt zbliżeniowy, można wykorzystać do uzyskania cieplejszego, mocniejszego dźwięku. Aby zapobiec wybuchowym dźwiękom o niskiej częstotliwości podczas korzystania z mikrofonu z bliska, pasmo przenoszenia basów stopniowo się obniża. Zapewnia to większą kontrolę i pomaga użytkownikowi wykorzystać efekt zbliżeniowy.

Specyfikacja

Typ

Dynamiczny (ruchoma cewka)

Pasmo przenoszenia

50 do 16 000 Hz

Wzór biegunowy

Superkardioidalna

Impedancja wyjściowa

Znamionowa EIA 150 Ω (rzeczywista 290 Ω)

Czułość

przy 1 kHz, napięcie obwodu otwartego

-51,5 dBV/Pa (2,6 mV) [1]

Biegunowość

Dodatni nacisk na membranę wytwarza dodatnie napięcie na styku 2 w odniesieniu do styku 3.

Masa Netto

0,278 kg (0,62 funta)

Złącze

Trzypinowe profesjonalne złącze audio (XLR), męskie, zbalansowane

Obudowa

Odlew metalowy pokryty srebrno-niebieską emalią z hartowaną, matową kratką z siatki stalowej

[1] 1 Pa=94 dB SPL

Shure
SHURE 010-03-031
Nowy produkt
2019-07-31

Opis

Okres gwarancji (m-ce)
24
Dodatkowo w cenie
Pokrowiec
Reduktor gwintu
Uchwyt na statyw
Dolny zakres pasma (Hz)
50
Górny zakres pasma (Hz)
16000
Typ konstrukcji
Doręczny
Charakterystyka kierunkowości
Superkardioida
Przeznaczenie użytkowania
Wokal
Czułość mV/Pa
2.8
Impedancja wyjściowa (Ohm)
150
Typ złącza wyjściowego
XLR
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć